Full service

Wilt u permanent uw e-mailmarketing uitbesteden of eenmalig een tijdelijke actiesite laten verzorgen? U bent goed in uw business, wij in online marketing. Laat ons van A-Z uw online campagneconcept uitdenken, grafisch vormgeven en uitvoeren. Samen stellen we het doel en dan gaan we aan de slag met een proces waarbij continue kruisbestuiving zorgt voor het beste resultaat.

Web- en actiesites

Na analyse en definitie van uw online marketingdoelstellingen kan er bepaald worden wat het doel van de inzet van een web of actiesite is. Het bedenken en ontwikkelen van een web- of actiesite die ook echt effectief bijdraagt aan de doelstellingen van uw business, zoekmachinevriendelijk is en beschikbaar gemaakt is voor alle beoogde devices, is een gespecialiseerd traject dat we graag met u oppakken.

Stappen tot web succes:

  1. Intake
  2. Definitie   
  3. Opzet       
  4. Training   
  5. Analyse       
  6. Evaluatie   
D.m.v. een analyse van de situatie en een workshop met betrokken mensen
De definitie van het concept en de oplossing uitwerken en afstemmen
Ontwerp van de website en functionaliteit van de website
Met de training van het Funil CMS wordt het mogelijk de website te beheren
Na het live gaan van de website worden de resultaten geanalyseerd
Naast de evaluatie wordt optimalisatie o.b.v. de analyse voorgesteld

Integratie

Funil levert haar online marketingplatform standaard geïntegreerd en biedt daarmee een krachtige oplossing met daarbij grote voordelen op relatiedata-, content- en statistiekgebied. In de praktijk zijn er uiteraard allerlei andere systemen waarmee we integreren. Funil beschikt over een aantal standaard koppelingen middels plugins op veel gebruikte pakketten.

MailPlus - Exact MailPlus - MS Dynamics MailPlus - Magento

Integraties met andere systemen kunnen gerealiseerd worden op maat.

Nadelen geen integratie

  • Bij meerdere database geen idee van overlap
  • Data op verschillende interne en externe databases
  • Campagnes worden gedaan door verschillende bedrijven met losse oplossingen
  • Geen centraal punt van kennis over de klant
  • Geen centraal communicatiepunt


Voordelen integratie

  • Customer lifecycle management mogelijk door centraal profiel
  • Bespaar tijd van salesmedewerkers door geautomatiseerde lead kwalificatie
  • Relevante gepersonaliseerde content op meerdere kanalen op het juiste moment
  • Communiceren op activiteit (Behavioral targeting)
  • Meten activiteit op meerdere kanalen met centraal scoring profiel
     

Funil oplossingen

Weten welke oplossing bij uw vraagstuk aansluit?

Lees meer over de oplossingen van Funil »